Jak wysłać autoryzowane zgłoszenie

W przypadku zaistnienia potrzeby zmiany parametrów usługi lub zmiany kontaktów przypisanych do usług, konieczne jest wysłanie autoryzowanego zgłoszenia przy użyciu danych dostępowych do konta w Panelu Klienta Forpsi. Zapewnia to iż zgłoszenie jest wysłane przez osobę odpowiedzialną za administrację usługą. To rozwiązanie nie jest obecne jedynie w celu ułatwienia naszej pracy, jako dostawcy usługi, ale również w celu zapewnienia bezpieczeństwa dla właściciela usługi albo administratora.
Autoryzacja zgłoszenia ma miejsce poprzez wysłanie zgłoszenia poprzez Formularz kontaktowy dostępny w Panelu Klienta Forpsi. Link do formularza dostępny jest także na stronie www.forpsi.pl, w głównym pasku menu, na zielonym polu o nazwie Formularz kontaktowy. Po przejściu do nowej strony, wybierz odpowiedni dział.
W celu przyspieszenia obsługi zgłoszenia ważnym jest wybranie odpowiedniego działu:
  • Biuro obsługi klienta – do tego działu należy kierować pytania związane z usługami dostępnymi w menu Hosting, Pakiet, VPS, Serwery Dedykowane, Cloud.
  • Dział domen – tutaj prosimy zgłaszać wszelkie pytania dotyczące domen.
  • Dział finansowy – tutaj prosimy kierować pytania związane z płatnościami oraz fakturami
  • Dział techniczny – do tego działu należy kierować problemy z usługami bądź ustawieniami serwera.
Wszystkie informacje wysyłane przez formularz są szyfrowane.

Add Feedback