Kod PIN do autoryzacji zgłoszeń telefonicznych

Czym jest kod PIN?

 
Kod PIN jest wykorzystywany do weryfikacji klientów i autoryzacji ich zgłoszeń telefonicznych przez biuro obsługi klienta FORPSI.
 
Dzięki kodowi PIN, który przekazujesz agentowi biura obsługi, możesz zaoszczędzić czas i rozwiązać większość problemów telefonicznie na naszej linii wsparcia pod numerem (+48) 32 441 63 46.
 

Jak go utworzyć?

 
Obecny klient
Zaloguj się do Panelu Klienta Forpsi -> Strona główna -> Ustawienia konta. Na samej górze znajdziesz pole do wprowadzenia kodu PIN.
 
Nowy klient
W czasie tworzenia nowego konta, pole do wprowadzenia kodu PIN będzie widoczne na stronie tworzenia kontaktu głównego.
 

Jak powinien wyglądać kod PIN?

 
Możesz samodzielnie wybrać kod PIN. Musi on zawierać od 4 do 6 cyfr, które nie mogą być kolejnymi cyframi oraz nie mogą powtórzyć się więcej niż 3 razy. PIN można zmienić w dowolnym momencie.
 

Zasady korzystania z kodu PIN

 
Kod PIN jest wykorzystywany jedynie do weryfikacji klienta w czasie rozmowy telefonicznej i w żadnym wypadku nie zastępuje autoryzowanego zgłoszenia lub czatu.
Jeśli klient dzwoni z numeru innego niż ten podany w panelu administracyjnym, kod działa jedynie jako autoryzacja częściowa. Nie możemy w takim wypadku wykonać niektórych operacji, takich jak zmiana adresu e-mail, zmiana właściciela, itp.
 
Procedura wysyłki autoryzowanego zgłoszenia znajduje się TUTAJ.