Widoczność Online zawiera wszelkie strategie marketingu cyfrowego, które mają na celu zmaksymalizowanie lokalnej widoczności online działalności oraz zachęcenie większej liczby klientów do strefy lokalnej.
Jest to szczególnie istotne w przypadku działalności lokalnych, które głównie celują w grupę klientów z najbliższej okolicy, którzy będą w stanie pojawić się fizycznie w biurze. Tworzenie logicznych listowań w lokalizacjach online, takich jak Google Business Profile, jest ważnym elementem tworzenia efektywnej strategii widoczności w sieci. Wielu klientów wykorzystuje tego typu lokalizacje w celu szybkiego odnalezienia lokalnej działalności odpowiedniej do ich potrzeb.
Widoczność online wyświetla raporty na temat pozycjonowania strony internetowej, bazując na własnych słowach kluczowych oraz tych wykorzystywanych przez konkurencję. Przedstawiają one wzrosty oraz spadki widoczności strony w internecie.
Opcje wypisane w sekcji poniżej mogą się różnić zależnie od zakupionego wariantu.
Profil Biznesowy
Możesz wprowadzić i edytować szczegóły działalności:
- adres i dane kontaktowe
- rodzaj działalności (lokalizacja fizyczna)
- godziny otwarcia
- wgrać logo oraz inne zdjęcia opisujące działalność
Dostosowanie profilu
Możesz zsynchronizować oraz zarządzać działalnością na Google Business Profile bezpośrednio z poziomu panelu rankingCoach.
Wpisy w katalogach
Za pomocą kilku kliknięć możesz opublikować posty, które pojawią się w wielu serwisach online, dzięki czemu klienci zawsze będą na bieżąco z ostatnimi wydarzeniami, aktualnościami oraz ofertami specjalnymi.
W celu synchronizacji danych na Facebooku & Instagramie oraz Google Business Profile poprzez pulpit rankingCoach, w pierwszej kolejności należy sparować konta. Możesz również wybrać, gdzie mają być publikowane i synchronizowane dane.
Statystyki
Wyświetla wszelkie informacje na temat widoczności strony w głównych sektorach działalności.