3.5 SEO - Słowa Kluczowe - rankingCoach

Sekcja Słów Kluczowych w SEO pozwala na sprawdzenie obecnej pozycji strony internetowej, bazując na wykorzystywanych słowach kluczowych, względnej liczby wyszukiwań i przypisanym priorytecie.

Wariant Checker pozwala na dodanie maksymalnie pięć słów kluczowych. W przypadku wariantu Tool jest to maksymalnie 20 słów kluczowych.


Dodatkowo, możesz dodawać, usuwać oraz zmieniać priorytet zapisanych słów kluczowych. Najważniejsze słowa kluczowe, które opisują Twoją działalność, powinny zostać umieszczone na szczycie listy, gdyż będą one wykorzystywane dla strony głównej. Słowa o niższym priorytecie natomiast będą używane dla podstron. Priorytet jest przydzielany bazując na pozycji na liście:

  • Wysoki priorytet (pozycje od 1 do 3) - rankingCoach stworzy zadania mające na celu optymalizację strony głównej za pomocą odpowiednich słów kluczowych. Trzy najważniejsze słowa kluczowe mają na celu uzmysłowić użytkownikowi ogólny zarys działalności Twojej firmy i powinny:
    • opisywać branżę Twojej firmy
    • składać się z 1-2 terminów
    • zawierać lokalizację, jeśli działasz lokalnie
    • te trzy słowa kluczowe powinny zostać zawarte w tytule meta oraz opisie meta strony głównej witryny, gdyż na ich podstawie klienci mogą wydać pierwsze opinie na temat Twojej działalności.
  • Niski priorytet - rankingCoach stworzy zadania mające na celu optymalizację poszczególnych podstron Twojej witryny za pomocą odpowiednich słów kluczowych.