Portal Wsparcia Klientów

Aplikacja  "SmarterTrack" została udostępniona dla naszych klientów  w celu uproszczenia i poprawienia komunikacji z naszym działem obsługi klienta. Zastosowanie tego typu rozwiązania  zapewnia optymalne przetwarzanie zapytań i zgłoszeń klientów. Oferuje ona między innymi bezpośrednią metodę komunikacji online - poprzez czat lub wysyłanie zgłoszeń. Każdy zalogowany klient może śledzić aktualne zgłoszenia i ich statusy, a także przeglądać historię wcześniej przetwarzanych zgłoszeń.

Logowanie jest możliwe poprzez podanie danych do konta administracyjnego Forpsi.

Po przesłaniu zgłoszenia, w naszym systemie będziesz mógł zobaczyć wygenerowany numer identyfikacyjny. Dzięki niemu możesz na bieżąco śledzić status, a później także historię zgłoszenia.
 
Listę wszystkich zgłoszonych spraw odnajdziesz w menu "Alerty" -> "Zgłoszenia". (patrz grafika poniżej)

W tym miejscu będziesz mógł wyświetlić wszystkie przesłane zgłoszenia, ich status, datę rozpoczęcia, ostatnią aktywność, itp. Na stronie dostępna jest również wyszukiwarka zgłoszeń, pozwalająca szybko odnaleźć poszczególne zgłoszenia.

Kliknięcie na temat wybranego zgłoszenia otwiera jego wszystkie szczegóły - całą komunikację, obecny status, numer identyfikacyjny, datę rozpoczęcia i możliwe działania.

Statusy zgłoszenia:

aktywne - zgłoszenie zostało wysłane, oczekuje na przetworzenie przez system lub odpowiedź operatora. Aktywne zgłoszenie można zamknąć.

oczekujące - zgłoszenie/sprawa została odebrana i przetworzona przez operatora, czeka na działanie klienta. Można na nie odpowiedzieć lub zamknąć.

zamknięte -  zgłoszenie/sprawa została przetworzona przez operatora, wysłano odpowiedź, problem został rozwiązany. Zgłoszenie można ponownie aktywować.

zamknięte i zakończone - zgłoszenie zostało przetworzone, problem został rozwiązany. Tego typu zgłoszenie nie może zostać ponownie aktywowane.


Przykładowe zgłoszenie wygląda w następujący sposób:
@@@@@