Jak uzyskać komunikat o błędzie kiedy wiadomość nie może zostać wysłana
Aktualnie serwer SMTP jest realizowany przez rozwiązanie Cloudmark Gateway stworzone przez firmę Cloudmark Inc, która zapewnia efektywną ochronę przed nadużyciami kont email w celu spamowania, oraz ochronę przed przeciążeniem serwera.
Jeśli podczas wysyłania jakiejś wiadomości z klienta poczty, webmaila, skryptu itp, wysyłka nie powiedzie się, jako pierwsze spróbuj uzyskać błąd zwrócony przez smtp.forpsi.com. Wtedy można spróbować znaleźć przyczynę odrzucenia połączenia lub wiadomości in artykule odnośnie konfiguracji SMTP. Jeśli nie wiesz, dlaczego wiadomość jest odrzucana, wyślij do nas zgłoszenie z opisem sytuacji oraz z błędem na stronie support.forpsi.pl. Komunikat błędu zawiera ważne informacje które mogą nam pomóc w znalezieniu właściwej przyczyny odrzucenia.
Oto podstawowe procedury jak uzyskać komunikat błędu z odpowiedzi naszego serwera SMTP w większości klientów poczty oraz webmail'a.
MS Outlook 2010
Istnieją dwa możliwe zachowania programu MS Outlook 2012, kiedy wiadomość jest odrzucana:
1. Wysyłanie wiadomości kończy się błędem, komunikat jest wyświetlany w oknie „Postęp wysyłania/odbierania w programie Outlook“
Jeśli powyższe okno nie wyświetla się, sprawdź, czy napis „Błąd Wysyłania/odbierania“ jest wyświetlany w pasku stanu w prawym dolnym rogu. Po kliknięciu na ten napis wyświetli się powyższy komunikat.