Webmail pozwala w łatwy sposób dodawać nowe kontakty do książki adresowej oraz przydzielać je do utworzonych grup.
1. Dodawanie kontaktu
W celu dodania nowego kontaktu, należy wybrać zakładkę Kontakty, a następnie kliknąć przycisk + KONTAKT.
Następnie należy wprowadzić dane osobowe kontaktu i zatwierdzić przyciskiem
ZAPISZ.
2. Dodawanie grupy
Jeśli mamy już dodane parę kontaktów, możemy przydzielić je do grupy. W celu utworzenia nowej Grupy, należy wybrać zakładkę Kontakty, a następnie kliknąć przycisk +, który znajduje się z prawej strony zakładki GRUPY.
Nadajemy grupie Nazwę i zatwierdzamy przyciskiem OK.
3. Dodawanie i usuwanie kontaktów z grupy
W celu dodania kontaktów do utworzonej grupy, należy wybrać, które kontakty chcemy do niej przypisać, a następnie wybrać po prawej stronie okna przycisk Grupy, zaznaczyć jej nazwę i kilknąć przycisk Zastosuj.
Analogicznie postępujemy jeśli chcemy usunąć kontakty z danej grupy. Trzeba je zaznaczyć, a następnie przejść do zakładki Grupy, odznaczyć grupę, do której należą kontakty i kliknąć przycisk Zatwierdź.
Inną, najszybszą metodą dodawania kontaktów do grupy jest metoda Przeciągnij i upuść. Należy złapać kontakt wskaźnikiem myszy i przeciągnąć go do wybranej grupy na liście po lewej stronie.