Business Mail pozwala na łatwą synchronizację kalendarza i kontaktów z klientem poczty elektronicznej (i odwrotnie). Program wspiera klienta poczty Outlook Express i Outlook w systemie Windows.
Instalacja, konfiguracja i synchronizacja jest opisana w pomocy dostępnej po zalogowaniu się na webmail - synchronizacja z klientem Outlook. Bezpośredni link: http://webmail.forpsi.com/help/windows/pl/index.html
Aby uruchomić klienta PC ForpsiSync jest potrzebne posiadanie bibliotek Microsoft Visual C + + 2005 Redistributable Package (do pobrania z Microsoft ).
Przed instalacją oprogramowania ForpsiSync zalecamy dokonać kopie kontaktów oraz kopie zapasową skrzynki lokalnej (pocztowej)!!
Aby zsynchronizować kontakty, musisz zainstalować na swoim komputerze aplikację ForpsiSync PC Sync.:
Instrukcja jak zainstalować i skonfigurować klienta:
Kliknij w ten link w celu pobrania programu instalacyjnego ForpsiSync client na Twój lokalny dysk.
Wybierz ścieżkę gdzie zostanie zapisany program instalacyjny po czym kliknij go dwukrotnie aby go uruchomić;
Podczas instalacji programu postępuj zgodnie ze wskazówkami;
Po zainstalowaniu programu, otwórz menu Windows Start i uruchom aplikację ForpsiSync PC;
Wybierz "Opcje":
W sekcji "źródło danych" wybierz typ Outlooka, którego używasz:
Outlook Express; Microsoft Outlook 9x/200x/XP
Jeśli wybrałeś klienta Microsoft Outlook możesz zaznaczyć aby zsynchronizowane zostały:
kontakty, zdarzenia lub jedno i drugie (widoczne na zdjęciu poniżej jako: "Contacts" i " Events "). Oprócz tego możesz wskazać nazwę książki adresowej lub kalendarza do synchronizacji. Opcjonalnie pole to może zostać puste.
W "Szczegóły połączenia" z ang: "Connection details", wpisz adres: http://webmail.forpsi.com/, login i hasło do Twojego konta mailowego i wybierz opcję "Zapamiętaj hasło".
W "Ustawienia synchronizacji", wybierz typ akcji jaka ma być wykonana podczas synchronizacji;
Gdy zdefiniujesz wszystkie wymagane parametry, potwierdź swój wybór i kliknij przycisk "Synchronizuj" by uruchomić synchronizację.