Książka adresowa

Książka adresowa

W wariancie Business Mail użytkownik w łatwy sposób może zarządzać swoimi kontaktami, co pozwala lepiej zorganizować pracę. W Business Mail można tworzyć własne książki adresowe sklasyfikowane według dowolnych kategorii (np, działy twojej firmy, klienci, kontrahenci...).

1. Dodanie nowej książki adresowej różni się w zależności od wybranego motywu Webmaila.
  • Dla widoku "Simple". Klikamy prawym przyciskiem myszy w lewym menu. Kliknij polecenie Kontakty a następnie z menu kontekstowego wybierz opcję Nowa książka adresowa.
  • Dla wyglądu graficznego (Forpsi, Grey..).  Rozwiń listę Kontakty , kliknij przycisk Nowa książka adresowa.
  • W nowo otwartym oknie podajemy nazwę książki adresowej, alias oraz opis książki i klikamy na Utwórz.
  • Aby zmodyfikować ustawienia książki klikamy prawym przyciskiem myszy na nazwę książki, a następnie wybieramy Właściwości.
2. Zmiana nazwy książki adresowej.
  • Kliknij prawym przyciskiem myszy na nazwie książki.
  • Wybieramy Właściwości.
  • Zmieniamy nazwę książki i zatwierdzamy zmiany.
 3. Usunięcie książki adresowej.
  • Kliknij prawym przyciskiem myszy na nazwie książki.
  • Wybieramy Usuń.
4. Dodanie nowego kontaktu do książki adresowej.
  • Zaznaczamy książkę do której chcemy dodać kontakt.
  • W górnym menu klikamy na dodaj kontakt.
  • W nowo otwartym okienku wpisujemy dane kontaktowe.
5. Przeniesienie kontaktu do innej książki adresowej.
  • Kliknij i przytrzymaj lewym przyciskiem myszy na kontakcie.
  • Przeciągnij kontakt do nowej książki.