Zamówienie usługi i rejestracja:
Po złożeniu zamówienia na rejestrację domeny .pl, faktura pro forma jest automatycznie generowana i wysyłana na podany w zamówieniu adres e-mail. Natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty za tę pro formę (sugerujemy skorzystanie z płatności online, ponieważ domeny rejestrowane są na zasadzie kto pierwszy ten lepszy) zostaje podjęta próba rejestracji wybranej domeny .pl. Jeżeli okaże się, że w czasie pomiędzy złożeniem zamówienia, a uiszczeniem opłaty domena została zarejestrowana przez kogoś innego - bezzwłocznie zwracamy pieniądze za niewykonaną usługę.
Odnowienie domeny na kolejne lata:
Po pierwszym okresie abonamentowym, należy przedłużyć ważność domeny na kolejny okres. O konieczności odnowienia domeny poinformujemy Państwa e-mailem.
Pierwsze przypomnienie o konieczności prolongaty domeny wyślemy miesiąc przed datą jej wygasania wraz z pro formą za odnowienie. Kolejne powiadomienia zostaną wysłane dwa tygodnie i tydzień przed wygaśnięciem.
Po zaksięgowaniu wpłaty za przedłużenie domeny, zostanie ona odnowiona na wybrany okres.
Jeśli nie dokonają Państwo wpłaty przed terminem wygaśnięcia domeny, domena wygasa i przechodzi w 30-dniowy stan kwarantanny. W tym stanie domena nie działa, co powoduje, że nie wyświetla się strona, nie działa poczta, strona traci swoją pozycję w wyszukiwarkach.
Jeśli w okresie kwarantanny zaksięgujemy wpłatę za odnowienie, domena zacznie działać ponownie.
Jeśli nie odnotujemy wpłaty w okresie kwarantanny, domena wraca do puli domen możliwych do zarejestrowania.
UWAGA! W chwili obecnej na rynku działają firmy, które przechwytują wszystkie wygasające domeny, licząc na to, że dotychczasowy właściciel będzie chciał ją odkupić za dużo wyższą cenę. Sugerujemy więc pilnowanie dat wygasania domen i niezwłoczne przedłużenie na kolejny okres rozliczeniowy.