W przypadku gdy użytkownik usług webhostingowych zostanie zablokowany, można założyć dwie hipotetyczne sytuacje:
a) Komputer klienta jest podłączony do IP (ISP), który znajduje się na liście spamerów. W tym przypadku nie jest to problem po stronie naszego serwera, ani naszych usług.
W takiej sytuacji należy kontaktować się z administratorem sieci lub providerem internetowym, w celu odblokowania.
b) Użytkownik wysyła e-mail z odsyłaczem do serwera forpsi.pl.
Należy skontaktować się z działem technicznym Forpsi w celu wyjaśnienia sytuacji. Jeśli klient otrzymuje zwrotki po wysyłce maili, należy je przesłać do nas na adres kontaktowy: admin@forpsi.pl lub biuro@forpsi.pl
W większości przypadków należy wysłać formularz zgłoszeniowy ze stron obsługujących czarne listy, z prośbą o delistowanie danego adresu.
Trouble logging in? Simply enter your email address OR username in order to reset your password.
For faster and more reliable delivery, add st@forpsi.pl to your trusted senders list in your email software.