Wysłanie autoryzowanego zgłoszenia

W przypadku potrzeby zmiany parametrów usługi lub zmiany danych kontaktowych przypisanych do usług, konieczne jest wysłanie autoryzowanego zgłoszenia przy użyciu loginu do konta Forpsi lub poprzez podanie kodu PIN podczas rozmowy telefonicznej.

Dzięki temu mamy pewność, iż osoba, która wysyła zgłoszenie jest autoryzowana do zarządzania usługą. To rozwiązanie nie funkcjonuje jedynie w celu ułatwienia naszej pracy, jako dostawcy usługi, ale również w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych właściciela usługi, czy administratora.
Autoryzowane zgłoszenie można wysłać poprzez Formularz kontaktowy dostępny w Panelu Klienta Forpsi. Link do formularza dostępny jest także na stronie forpsi.pl w górnej części strony, w postaci zielonego przycisku Wsparcie. Po przejściu do nowej strony, wybierz odpowiedni dział dla swojego zgłoszenia.
Wybór odpowiedniego działu jest istotny dla przyspieszenia obsługi zgłoszenia:

  • Biuro obsługi klienta – pytania związane z usługami dostępnymi w menu Hosting, Pakiet, VPS, Serwery Dedykowane, Cloud
  • Dział domen – pytania dotyczące domen
  • Dział finansowy – pytania związane z płatnościami oraz fakturami
  • Dział techniczny – problemy z usługami bądź ustawieniami serwera
Wszystkie informacje wysyłane przez formularz są szyfrowane.