Usunięcie adresu z czarnej listy (listy spamerów)

W przypadku gdy użytkownik usług webhostingowych zostanie zablokowany, można założyć dwie hipotetyczne sytuacje:


a)  Komputer klienta jest podłączony do IP (ISP), który znajduje się na liście spamerów. W tym przypadku nie jest to problem po stronie naszego serwera, ani naszych usług.

W takiej sytuacji należy kontaktować się z administratorem sieci lub providerem internetowym, w celu odblokowania.


b) Użytkownik wysyła e-mail z odsyłaczem do serwera forpsi.pl.

Należy skontaktować się z działem technicznym Forpsi w celu wyjaśnienia sytuacji. Jeśli klient otrzymuje zwrotki po wysyłce maili, należy je przesłać do nas na adres kontaktowy: admin@forpsi.pl lub biuro@forpsi.pl 

W większości przypadków należy wysłać formularz zgłoszeniowy ze stron obsługujących czarne listy, z prośbą o delistowanie danego adresu.